måndag 14 juni 2010

Så som jag minns E-Kontakt....

Under sena hösten 2008 tom försommaren 2009 var jag med på nätsajten E-Kontakt....

Oj, så många människor jag mötte där:))....Jag mötte män med goda avsikter...jag mötte män som ville ha sexuella kontakter utanför sina egna relationer....unga män som ville ha äldre kvinnor...par som ville ha en tredje part i sin relation....lesbiska kvinnor som ville träffa mig...

Jag mötte fina o goda människor där...men oxå människor som var falska .. precis som i verkliga livet...

E-Kontakt hade en blogg....o där knöt jag kontakter...några som i dag är mig mycket nära....

K...som jag mötte där o som jag idag har en nära relation med sedan ett år tillbaka....o om honom tycker mycket....Jag träffade oxå Z... för drygt ett år sedan på bloggen...o Z o jag..reste till Malmö...en vecka tillsammans....många långa djupa samtal har vi haft....skratt o gråt har vi delat...o i dag är vi varandras bästa vänner...

Jag träffade oxå andra goa människor där...som jag inte har så mycket kontakt med idag...Tyvärr räcker inte min tid alltid till....men att möta Lotta o Eva från E-Kontakt i Malmö..som Z o jag gjorde i höstas var en upplevelse ... mycket kultur fick vi o många skratt tillsammans:)))



För fem dagar sedan fick jag ett erbjudande från E-Kontakt att få fem gratis dagar på deras sajt...Jag hade en avaktiverad profil som låg kvar där...Jag aktiverade min profil där o tackade ja..till erbjudandet...o i fem dagar har jag skrattat o skakat på huvudet...åt alla erbjudande jag fått....både seriösa o oseriösa......det var precis som jag minns det....men utan blogg....



Skulle jag vilja vara med där igen???....Nej, förstås inte:)))

Ångrar jag att jag var med???...Nej, förstås inte:)))



Då hade jag inte träffat K....som jag tycker så mycket om....inte heller Z...som tillhör mina allra närmaste bästis vänner idag.....o inte heller alla andra som på olika sätt har berikat mitt liv....men nu lämnar jag E-kontakt för alltid......



Ha det bäst....

Singla

6 kommentarer:

  1. Du goa Singla:-)...nära bästis vänner...det var som om jag skulle skrivit det själv:-)))
    Mycket kan man säga om e kontakt men tiden där, vill inte heller jag vara utan...den var minst sagt lärorik:-)...och sedan lärde jag känna dig...det är jag mycket glad över:-)
    Stor och varm kram till dig/Z

    SvaraRadera
  2. Hej A....ja, många minnen har vi från E-kontakt..en del goda..andra mindre goda...men som du skriver .. det var lärorikt..o du o jag blev bästis vänner....Stor varm bästis kram till dig:)))/I

    SvaraRadera
  3. Jodå nog var E-kontakt en erfarenhet men sådana sajter är nog bara ett tvärsnitt av samhället...fast jag fick också en del trevliga kontakter....och framför allt träffade jag ju dig och vi hade nog aldrig möts utan EK. Så länge leve internet....P&K/Vinis

    SvaraRadera
  4. Hej Vinis....mitt favvo namn på dig när jag är förbannad:))))...men just nu är jag inte förbannad:)))....nej, vi hade nog aldrig möts utan EK...men nu gjorde vi det...o idag är vi här....P&K/Singla

    SvaraRadera
  5. Hej Singla,
    är inte inne så ofta här nu för tiden och inte heller e-kontakt ;o)Dock är även jag glad över det som följde med tiden på E. Hoppas verkligen att våra vägar möts igen med lika många skratt!
    Snart stundar mitt inträde i ett nytt sekel ;o)det skall tydligen firas under en lång tid....så har du vägarna förbi titta in ta med dig din varma vän från Götet och hämta upp A på vägen ...Vi ser om vägarna våra kan mötas i sommar. Varm kram till dig!/Lotta

    SvaraRadera
  6. Hej Lotta...så kul att höra av dig...o många flera skratt hoppas jag förstås på ... tillsammans med dig....Jag skickar en stor o varm GRATTISKRAM till dig.... in i ditt nya sekel:))).. kanske möts våra vägar i sommar...Götet o jag åker till Skåne..o kommer vi förbi Malmö..så hör vi av oss...En lika varm kram tillbaka till dig/Inger

    SvaraRadera