måndag 13 december 2010

3:dje Advent...

Dagen i går var systerlig...Jag tillbringade dagen i lillasysters hemtrevliga o julpyntade hem...

Att ha en syster är fantastiskt....Visst finns det konkurrens o rivalitet mellan syskon .. oss oxå förstås...men det största mellan oss två är ändå...kärleken, omsorgen, styrkan o lyckan att ha varandra....

Kvällen tillbringade jag i soffan med Beck o en kopp te...

Dagen i dag har jag tillbringat på HS...o analyserat ..från tanke till handling....o nu är det tvättstugan som gäller....

4 kommentarer:

  1. Så härligt det låter att ha en syster som står så nära:-)...syskonkärlek är ju inte en självklarhet här i livet...
    Beck och en kopp te...det känner jag igen...så såg det ut även hos mig på söndagskvällen:-)
    Kram från en målande/ A

    SvaraRadera
  2. För mig personligen betyder det mycket att ha en syster...men det är sant som du skriver att man behöver inte älska sina syskon..det är inte självklart .. inte heller något tvång...Många saker vet jag att du är duktig på .. o att måla om möbler det vet jag att du är speciellt duktig på...Så kram till en duktig målande A...från en Singla i Sthlm. :))))

    SvaraRadera
  3. Fint med en syster som finns där tycker jag.
    Becks öde är väl däremot att alltid gå i repris....
    P&K/Vinön

    SvaraRadera
  4. Ja K, det är fint med en syster. Skrattar o håller med dig om att Becks öde har blivit o förblir nog att alltid gå i repris:).

    P&K/Singla

    SvaraRadera